piątek, 15 maja 2015

001. Pierwsze posty bywają najtrudniejsze...?

..............................
..............................

... jak to jest, że nigdy nie wiem jak rozpocząć pierwszą notatkę, która notabene powinna stanowić podstawę całego bloga, bo to właśnie po niej ocenia się, czy powrót na niego będzie wart cennego czasu? Ah, kocham przecinki i kropki, naprawdę. Wracając do tematu, ja mam nieco łatwiej, bo wiem, że większość z was wróci tu, by zobaczyć czy dodałam jakieś świeże zdjęcia. A wcale nie o to mi chodzi, chcę wam w ten pisemny sposób opowiedzieć co nieco o sobie, przeżywać z wami każdy dzień, dzielić się problemami i pokazywać nowe rzeczy. Przynajmniej taką mam nadzieję.

Dlaczego więc nie robisz tego na fanpage? Bo jest to zbyt publicznie miejsce, na marudzenie jaki to świat jest okropny i niesprawiedliwy, na milion zdjęć swojej twarzy, na widok mojego śniadania czy kupna nowego ubrania. Potrzebuję miejsca dla siebie i właśnie dlatego stworzyłam tą stronę.

Postaram się w sposób dość prosty i przejrzysty prowadzić was przez swoje życie. ♥ W skrócie będzie to blog dla osób, które w jakiś sposób polubiły moją osobę i dadzą radę poświęcić mi dziennie te kilka minut na przeczytanie krótkiej notatki, która niekoniecznie musi mieć jakiś ważny przekaz. Lubię czasem pospamować sobie tak o, napisać co mi ślina na język przyniesie. Bo mogę, nikt mi nie zabroni.

Ta strona będzie otwarta na wiele tematów, tutoriale, cosplay, czy tak jak wcześniej pisałam moje codzienne, normalne życie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Tymczasem chciałabym podziękować, że dotrwałeś/aś do końca. Na pocieszenie dwa zdjęcia, które i tak pewnie już widziałeś/aś, ale to nic, bo uważam, że ładnie na nim wyglądam. 
Tak oficjalnie .. jak rozpoczęcie działalności mojego bloga.

Miłego dnia. Żegnam!

https://www.youtube.com/watch?v=YqeW9_5kURI

..............................
..............................

9 komentarzy:

  1. (y) bedzie co czytac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to dobry pomysł ;-) a czytelników znajdziesz wielu :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już dawno nic nie opisywałam i prawie zapomniałam jaką radość mi to sprawia. :D
      Mam taką nadzieję.

      Usuń
  3. Dzióbki się cieszą, przynajmniej ja! Będę tu codziennie :3 Najlepszy pomysł by być z Tobą na bieżąco <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę obecny co dzień. :D jesteś ładna dziewczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę! :D Dziękuję <3

      Usuń
    2. Nie ma za co. :3 będziesz na pyrkonie? Lub jakiej kiedy kolwiek imprezie w poznaniu? :)

      Usuń