wtorek, 26 maja 2015

005. Najkrótsza notka na blogu...

..............................
Cirilla by LienSkullova 
..............................

... no będzie prawie tydzień odkąd na blogu nie pojawiła się żadna notka. Żyję, jeżeli o to się rozchodzi i jestem zakochana... Zakochana w przepięknej odsłonie opowiadań Sapkowskiego, znanym wielu jako seria gry Wiedźmin. Kilka dni temu dzięki uprzejmości mojego znajomego, zaopatrzyłam swój komputer w 30gb czystej rozkoszy, którą dla ciekawskich ściągałam dwa dni. Wiedźmin 3 - Dziki Gon. No pięknie brzmi :D I równie pięknie wygląda. Dlatego mam nadzieję, że nie jesteście źli, że tak bardzo zanurzyłam się w świat Białowłosego.

Tak czy inaczej niedługo posty powrócą, będą pojawiać się regularnie co 2-3 dni, o ile będę miała coś ciekawego do napisania. Jeżeli nie.. to chociaż powrzucam jakieś fajne zdjęcia.

https://www.youtube.com/watch?v=D66cy3lfAzI&feature=youtu.be

..............................
..............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz